Serviceminded kontorassistent til barselsvikariat på høreklinik i Valby

Profilbillede
dato

Vi søger en positiv og serviceminded kontorassistent til at varetage et barselsvikariat på vores hovedkontor i Valby.

Det er vigtigt, at du har lysten til at arbejde med mange forskellige typer af opgaver, herunder telefonpasning med et smil i stemmen, vejledning af klienter i forbindelse med køb af høreapparater, bestilling af høreapparater og tilbehør hertil, behandling af reparationer samt andre gængse kontoropgaver.

Du vil få en stor kontakt til bl.a. leverandører, regioner, klienter og vores audiologer, hvorfor det er vigtigt, at du er komfortabel med at have en stor berøringsflade. Det er vigtigt for os, at du har øje for detaljen, kan arbejde selvstændigt, men ligeledes indgå i vores kontorteam, da du vil være i tæt dialog med kollegaerne på kontoret hver dag.

Vi beskæftiger os med drift og administration af høreklinikker beliggende primært i Københavnsområdet, Nordsjælland og Region Sjælland.

Vi er et lille, men travlt kontor, hvor det til tider går rigtigt stærkt. Vi har en uformel og hyggelig omgangstone og hjælper hinanden, når der er behov. Som kontorassistent hos os, kommer du til at besvare mangeartede opkald fra vores klienter samt sørge for at, der er styr på den administrative arbejdsgang i forhold høreapparatbehandling.

Din Profil:

Du har erfaring fra en lignende stilling. Vi forventer, at din uddannelsesmæssige baggrund er relevant for jobbet. Du har god forståelse for administrative arbejdsgange og du foretrækker at, der er styr på detaljerne.

Du formår at have mange bolde i luften, og har erfaring med telefonpasning og gerne kendskab til høreapparatbehandling. Du tager gerne et initiativ, hvor du kan se, at din indsats kan bidrage til et godt resultat. Du har gode samarbejdsevner og sætte en ære i et yde en høj service.

Vi foretrækker du er/har:

  • Serviceminded og udadvendt holdning
  • Selvstændig tænkende, som ikke er bleg for at dele viden til teamet
  • Hurtigopfattende - forstå arbejdsprocesser
  • Struktureret - overholder aftaler og frister
  • Positiv og imødekommende

Du er desuden kvalitetsbevidst og lægger vægt på ordentlighed og detaljen i udførelsen af dit arbejde.

Ansøgning samt CV sendes via e-mail til job@auditiva.dk, mærket ”barselsvikar - kontorassistent”. Samtaler vil finde sted løbende. Sidste frist for indsendelse er den 31. oktober 2024. Spørgsmål til jobbet kan stilles til daglig leder, Line Frimodt-Møller på lfm@auditiva.dk.

Hvem er vi?

Auditiva ApS er en sammenslutning af uafhængige private høreklinikker. Formålet med denne sammenslutning er at yde den bedste, sikreste behandling af høretab for borgere, der har brug for høreapparat. ​Alle klinikker er helt eller delvist ejet af ildsjæle, som ønsker at forbedre livskvaliteten hos de mange tusinder af danskere, som lider af høretab. Vores ambition er at kunne yde den bedste professionelle rådgivning og vejledning. Endvidere arbejder vi kun med de bedste leverandører af høreapparater, der er på markedet i Danmark. Oticon, Widex, Siemens, Bernafon, Phonak, GN Resound er de leverandører, som vi mener, dækker de mulige behov som hørehæmmede har.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

AUDITIVA ApS, Valby Langgade, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109691

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet