Motiveres du af at yde kvalificeret rådgivning og være i kontakt med mennesker, der skal bruge din faglige ekspertise? Sætter du en ære i at have styr på alt omkring regnskab og være klar med svar, når medlemmer eller kollegaer spørger om hjælp? Så har vi drømmejobbet, der venter på dig.
Som regnskabskonsulent skal du ligesom os, brænde for at levere høj faglig service og skabe værdi for andre. Du kan se frem til en hverdag, hvor du både varetager administrative opgaver, er i dialog med ledere, men også er med til at optimere vores interne arbejdsgange og nye procedure i teamet samt den fortsatte implementering af nyt regnskabssystem.
Dine primære opgaver vil være
- Rådgivning til medlemsinstitutionerne indenfor budget og regnskab
- Rådgivning til institutionslederne ift. brugen af regnskabssystemet i praksis
- Varetage budgetopfølgning, afholde økonomimøder og opstille årsregnskaber
- Medvirke til udvikling og implementering af nye tiltag der skaber værdi i hverdagen
Vores medlemmer er alle pædagogiske institutioner, og det er en klar fordel, hvis du har kendskab til daginstitutionsområdet, men er ikke et krav. Den enkelte institutionsleders primære fokus er at lede institutionen, derfor er det vigtigt at du kan støtte lederne i de administrative opgaver, hvor du har sans for detaljer og er optaget af grundighed i arbejdet.
Vi har følgende forventninger til dig
- Du har erfaring fra arbejdet med budgetter og regnskab
- Du er erfaren og kompetent bruger af MS Office-pakken, særligt Outlook og Excel
- Du er fortrolig med regnskabssystemer (vi benytter MS Business Central)
- Du kommunikerer professionelt og positivt i skrift og tale
- Du er serviceminded og har et godt humør
Fællesskabet er i fokus
Som arbejdsplads har vi fokus på det gode kollegaskab og hvor du er medskaber af et godt arbejdsmiljø. Vi forventer at alle, både medarbejdere og ledelse, bidrager aktivt til den gode arbejdsplads.
Du vil have mulighed for at deltage i forskellige sociale arrangementer hen over året, nogle er formaliseret som en del af faste traditioner, mens andre opstår efter interesse og behov.
Hvad kan du forvente
Vi er en arbejdsplads med 19 kollegaer og du vil blive en del af Team Regnskab, som udover dig består af 3 regnskabskonsulenter, 1 regnskabsassistent samt teamleder.
Vi har sundhedsordning, betalt frokostpause, frugtordning, lækker kaffe og der er røgfri arbejdstid.
Børneringen som organisation
Børneringen er en nonprofit paraplyorganisation for godt 100 selvejende og private institutioner, der tilsammen har 2.000 ansatte og 10.000 børn og unge. Børneringens primære opgave er at yde service og varetage medlemsinstitutionernes interesser. Vi arbejder løsningsorienteret, så både leder og bestyrelse trygt kan fortsætte arbejdet for at skabe en god hverdag for børn og unge.
Læs mere om Børneringen på vores hjemmeside www.borneringen.dk
Arbejdstid
Stillingen er 37 timers ugentlig ansættelse (mulighed for deltid på 30 timer) og din arbejdstid vil være mandag-fredag i kontorets åbningstid (kl. 9.00-15.00).
Du har mulighed for at arbejde hjemmefra og kan i stor grad selv planlægge flextid og ferie.
Tiltrædelse pr. 1. april 2025.
Løn og pension efter kvalifikationer, 3 måneders prøvetid, 5 ugers ferie og 6. ferieuge.
Der indhentes straffeattest forud for ansættelse.
Samtaler afholdes løbende.
Dog er der sidste ansøgningsfrist søndag den 23. februar 2025.
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder for Regnskab Kirsten Krohn.
Tlf. 61810031 eller på mail kirsten@borneringen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Børneringen, Høffdingsvej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2b347a88-787b-473a-a6eb-f2e67f3464de