Har du lyst til at anvende dine kompetencer indenfor bank backoffice-opgaver? Eller er du måske nyuddannet og klar til at kickstarte din karriere indenfor økonomi og administration? Vil du være en del af et inkluderende team, der arbejder sammen om at skabe et sjovt og udviklende arbejdsmiljø? Så er jobbet som Financial Assistant hos DEAS lige noget for dig!
Hvad laver en Financial Assistant i DEAS?
I teamet Finance Shared Service Center spænder vores opgaver bredt indenfor økonomiske- og regnskabsmæssige opgaver, som alle har til formål at sikre den bedste service til vores lejere og investorer.
Du kan glæde dig til en spændende hverdag, hvor du både løser opgaver selvstændigt og i samarbejde med dine kollegaer.
Du skal arbejde med:
- Finansbogføring, bankafstemning, manuelle betalinger samt betalingskørsler og andre bankadministrative opgaver
- Faglig sparring med kollegaer både i teamet samt på tværs i organisationen
- Være med til at optimere interne processer og arbejdsopgaver i teamet
- Udleve DEAS’ værdier; curious, courageous, committed og caring
- Være nysgerrig på IT-systemer og administrative opgaver
Vi er 14 dedikerede kollegaer i teamet Finance Shared Service Center og vi arbejder med spændende backoffice-opgaver for vores investorer indenfor Property Management. Vi har skabt en kultur, hvor vi støtter og hjælper hinanden, og hvor fællesskab og work-life balance er i fokus. Vi tror på, at det er vigtigt at have det godt både på og uden for arbejdspladsen, og vi stræber efter at skabe en harmonisk atmosfære, hvor du kan trives og udvikle dig.
Vores ønskeliste til dig
Vi leder efter en motiveret og engageret person, der har erfaring med bank relaterede opgaver. Du skal have et godt overblik, være god til at prioritere opgaver og trives med et bredt samarbejde samt bidrage med en fællesskabsfølelse, så vi når sammen i mål. Vigtigst af alt værdsætter vi din nysgerrighed, dit mod og din omsorg for både arbejdet og dine kollegaer.
Hvad får du af os?
Når du bliver en del af DEAS, bliver du en del af en international og dynamisk virksomhed med +900 specialister, der hver især besidder unik viden og ekspertise indenfor ejendomsadministration og rådgivning. Vi stræber efter at skabe værdi for vores kunder og samfundet som helhed. Vores værdier – curious, courageous, committed og caring – ligger dybt forankret i alt, hvad vi gør. Vi tror på, at nysgerrighed driver innovation, at mod skaber udvikling, at engagement fører til succes, og at omsorg er det, der skaber meningsfulde relationer. Du kan læse mere om DEAS på DEAS.dk
Er det dig vi mangler i vores team?
Så send din ansøgning og dit CV snarest og senest d. 6. december 2024 via nedenstående link. Da vi behandler ansøgninger løbende, vil vi anbefale dig at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Team Manager Julie Hedegaard på mail JUHE@DEAS.DK eller telefon +45 71 90 90 18 eller Director Lene Wilstrup på mail LEW@DEAS.DK eller telefon +45 27 90 14 51.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
DEAS, Bellidavej, 20, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6150155