Bliv lønkonsulent hos Børneringen og gør en forskel for pædagogiske institutioner

dato

Motiveres du af at yde kvalificeret rådgivning og være i kontakt med mennesker, der skal bruge din faglige ekspertise? Sætter du en ære i at have styr på alt omkring løn og være klar med svar, når medlemmer eller kollegaer spørger om hjælp? Så har vi drømmejobbet, der venter på dig.


Som lønkonsulent skal du ligesom os, brænde for at levere høj faglig service og skabe værdi for andre. Du kan se frem til en hverdag, hvor du både varetager administrative opgaver, er i dialog med ledere, men også er med til at forme og udrulle vores nye procedure for ansættelser, og den fortsatte implementering af O.24.

Dine primære opgaver vil være

  • Rådgivning til medlemsinstitutionerne ift. overenskomster og forhåndsaftaler
  • Rådgivning til medlemsinstitutionerne ift. barselsaftaler, ferielov o.lign
  • Varetage lønkonsulentopgaver for medlemsinstitutioner
  • Medvirke til udvikling og implementering af nye tiltag der skaber værdi i hverdagen

Vores medlemmer er alle pædagogiske institutioner, og det er en klar fordel, hvis du har kendskab til overenskomster på området. Den enkelte institutionsleders primære fokus er at lede institutionen, derfor er det vigtigt at du kan støtte lederne i de administrative lønopgaver, hvor du har sans for detaljer og er optaget af grundighed i arbejdet.

Vi har følgende forventninger til dig

  • Du har viden og erfaring fra arbejdet med lønservice
  • Du er erfaren og kompetent bruger af MS Office-pakken, særligt Outlook og Excel
  • Du har kendskab til Azets Perspektiv (opr. KMD MIT perspektiv)
  • Du kommunikerer professionelt og positivt i skrift og tale
  • Du er serviceminded og har et godt humør

Fællesskabet er i fokus

Som arbejdsplads har vi fokus på det gode kollegaskab og hvor du er medskaber af et godt arbejdsmiljø. Vi forventer at alle, både medarbejdere og ledelse, bidrager aktivt til den gode arbejdsplads.

Du vil have mulighed for at deltage i forskellige sociale arrangementer hen over året, nogle er formaliseret som en del af faste traditioner, mens andre opstår efter interesse og behov.

Hvad kan du forvente

Vi er en arbejdsplads med 19 kollegaer og du vil blive en del af Team Lønservice, som udover dig består af 2 lønkonsulenter, 2 udekørende administrative konsulenter, 1 elev samt teamleder.

Vi har sundhedsordning, betalt frokostpause, frugtordning, lækker kaffe og der er røgfri arbejdstid.

Børneringen som organisation

Børneringen er en nonprofit paraplyorganisation for godt 100 selvejende og private institutioner, der tilsammen har 2.000 ansatte og 10.000 børn og unge. Børneringens primære opgave er at yde service og varetage medlemsinstitutionernes interesser. Vi arbejder løsningsorienteret, så både leder og bestyrelse trygt kan fortsætte arbejdet for at skabe en god hverdag for børn og unge.

Læs mere om Børneringen på vores hjemmeside www.borneringen.dk

Arbejdstid
Stillingen er på 37 timer og din arbejdstid vil være mandag-fredag i kontorets åbningstid (kl. 9.00-15.00).
Du har mulighed for at arbejde hjemmefra og kan i stor grad selv planlægge flextid og ferie.

Tiltrædelse pr. 1. april 2025.
Løn og pension efter kvalifikationer, 3 måneders prøvetid, 5 ugers ferie og 6. ferieuge.
Der indhentes straffeattest forud for ansættelse.

Samtaler afholdes løbende.
Dog er der sidste ansøgningsfrist søndag den 23. februar 2025.

Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder for lønservice Lene Husted Ørnø.
Tlf. 61810033 eller på mail lene@borneringen.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Børneringen, Høffdingsvej, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5d04da12-b8cb-40b8-a2bf-a2609f8cff00

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet