Kan du se dig selv i rollen som IT-driftskoordinator, og har du et solidt fagligt IT-fundament? Er du udadvendt og trives med outsourcet IT-drift – så se med her!
Jobbet
Som IT-driftskoordinator bliver du ansvarlig for den daglige koordinering af driftsmæssige opgaver. Der vil dagligt forekomme situationer, hvor det er vigtigt, at du besidder evnen til at tænke fremadrettet for at sikre den bedste løsning på længere sigt.
Du vil primært arbejde med opgaver relateret til outsourcet IT-drift, herunder også IT-sikkerhed.
Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver vil være:
- SPOC for datatilsynets IT-leverandører
- Udføre leverandørstyring jf. Datatilsynet retningslinjer
- Identificere, udarbejde og implementere nødvendigere ITSM-processer (Incident, Change og Release Management)
- Udarbejde systemmæssige risikovurderinger
Derudover vil du være den udførende i at sikre lettere konfigurationsopgaver og sikre at systemerne er opdateret.
Du vil desuden være en rådgivende instans ift. datatilsynets interne IT- projekter.
Din profil
For at blive en succes i stillingen, søger vi dig, der har lyst til at tage ansvar og går nysgerrig og åbensindet til opgaverne. Du kommer med en relevant IT-baggrund, men vigtigst af alt kommer du med rette indstilling og gåpåmod.
Vigtigt for din profil er at du har:
- Solid erfaring med outsourcet IT-drift og leverandørstyring.
- Erfaring med udarbejdelse og implementering af ITSM-processer – gerne baseret på ITIL og gerne i offentlige organisationer.
Det er en fordel hvis du har kendskab til ISO 27001 og GDPR.
Da din berøringsflade er stor, er du i stand til at kommunikere effektivt både skriftligt og mundtligt. Du er motiveret for at rådgive og vejlede interne medarbejdere om opgaver indenfor IT, herunder drift, sikkerhed og ITSM-processer. Vi leder derfor efter dig der trives med at formidle tekniske og forretningsmæssige budskaber til forskellige faggrupper.
Du skal være indstillet på at arbejde selvstændigt i rollen, hvorfor det vægtes at du er proaktiv, handlekraftig og fleksibel. Derudover er du som person grundig, trives med deadlines og vigtigst af alt, er opsøgende bredt i organisationen.
Praktisk
Opstart er hurtigst muligt.
Vikariatet løber som udgangspunkt frem til og med februar, med mulighed for forlængelse.
Arbejdstiden vil være 37 timer inden for normal kontortid. Fleksibelt i tidsrummet 07.00-17.00.
Lokation: Valby
Attraktiv løn efter kvalifikationer
Har ovenstående fanget din interesse, så tøv ikke med at sende din ansøgning hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142509