BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at prøve kræfter med både debitorbogholder-opgaver, kundeservice og sagsbehandling og samtidig være en del af en større økonomiafdeling i Movia, er det muligvis dig vi søger.
Som medarbejder i Movias Økonomidrift bliver du en del af et team på 13 medarbejdere. Økonomidrift varetager en bred vifte af regnskabsfunktioner både i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere. Stillingen vil primært handle om debitoropgaver og kundekontakt i Økonomidrift og samtidig skal du være en del af sagsbehandlingsopgaverne i teamet for Økonomiafgifter.
Som medarbejder i Movia bidrager du til vores fælles mål om at sikre god og klimavenlig mobilitet overalt på Sjælland, således at den kollektive transport kan være et attraktivt valg på tværs af transportformer. Movia er Danmarks største trafikselskab, og med godt 200 mio. passagerer hvert år i busser, Lokaltog og Flextrafik er vi en meget synlig virksomhed, som de fleste danskere kender og har en holdning til. Vi er en professionel virksomhed med høje ambitioner, og derfor søger vi en medarbejder, som med sit faglige bidrag vil med på rejsen mod en bedre kollektiv transport.
I forhold til opgaverne i Økonomidrift forstiller vi os, at du:
- Har erfaring som debitorbogholder
- Har erfaring med økonomisystemet BC
- Har stor erfaring med kundekontakt, både telefonisk og pr. mail
- Har erfaring med udvikling af nye arbejdsområder og processer
- Har stor systemforståelse og du er rutineret bruger af Excel
- Arbejder struktureret og har en udpræget ordenssans i tilgangen til dine arbejdsopgaver
- Er resultatorienteret
- Har overblik, også i pressede situationer
- Har gennemslagskraft
- Er en god teamplayer
Du skal bl.a. løse følgende opgaver: Fakturering, rykkerudsendelse, debitoropfølgning, herunder daglig kundekontakt med Movias debitorer. Derudover kan der også være opgaver i forbindelse med udvikling af nye processer, systemudviklingsopgaver, samt deltagelse i mindre projekter.
I forhold til opgaverne i Økonomiafgifter forstiller vi os, at du:
- Har erfaring med sagsbehandling af kundehenvendelser og/eller klager
- Har gode kommunikationsevner – især skriftligt men også mundtligt
- Kan kommunikere på engelsk – især skriftligt men også mundtligt
- Er god til IT og hurtig til at lære nye systemer
- Arbejder selvstændigt og struktureret
- Er stabil og kan håndtere en til tider hektisk hverdag i et åbent kontormiljø og uden at miste overblikket
- Har lyst til at indgå i et uformelt arbejdsmiljø hvor samarbejde og trivsel prioriteres højt
Du skal bl.a. løse følgende opgaver: Sagsbehandling og skriftlig besvarelse af henvendelser fra kunder, der har modtaget en kontrolafgift i bussen. Din opgave vil være at træffe afgørelse i sager om kontrolafgifter på baggrund af en stor mængde data og kommunikere med kunderne om deres henvendelse på skrift.
Movias økonomiområde:
Økonomi består af tre dele: Økonomiafgifter, Økonomidrift og Økonomistyring. I fællesskab håndterer vi Movias samlede budget på lige knap 5 mia. kr. Du bliver en del af et socialt og fagligt fællesskab, får frihed i den daglige opgaveløsning og ikke mindst et stærkt netværk af engagerede kollegaer.
Movia som arbejdsplads:
Vi er cirka 450 medarbejdere i Movia, og det er en af vores fornemmeste opgaver at tiltrække de rigtige medarbejdere med de rigtige kompetencer. Det er nemlig vores medarbejdere, der gør den store forskel for manges hverdag nu og her – og i fremtiden.
Vi er en spændende arbejdsplads, som bor i nye, moderne lokaler centralt placeret som nabo til Valby St. og Ny Ellebjerg St., og med flere buslinjer, som kører lige til døren på Toftegårds Plads. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.
Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Og så er vi en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv – nu og i fremtiden.
Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgningsfrist:
30. september 2023
Vi indkalder løbende til samtaler.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Teamleder Mette Larsen, tlf. 21 15 26 55 eller på mail: mh@moviatrafik.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mkjobmovia.azurewebsites.net/da-DK/Application.aspx?VID=14092023
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909595