Supervisor til Movias Kundecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Engageret supervisor til at sikre højt serviceniveau i Movias Kundecenter

Trafikselskabet Movia søger en supervisor, der vil være med til at spille en central rolle i det daglige arbejde med at sikre vores kunder en god oplevelse, når de kontakter Call Centeret. Er du den rette til at kvalitetssikre fagligheden og bistå Kundecenterets teamleder med at supportere medarbejderne? Så har vi jobbet til dig!

Om stillingen
Som supervisor i Call Centeret er det din primære opgave at kvalitetssikre fagligheden og følge op på teamets performance. Ligesom der vil være opgaver af administrativ og projektmæssig karakter, der skal løses.

Du vil indgå i et lille team bestående af fem supervisorer, der alle har forskellige roller i Kundecenteret. I dagligdagen vil du komme til at arbejde tæt sammen med én anden supervisor, hvor I sammen har ansvaret for opgaveporteføljerne inden for Flextrafik og DOT (Din Offentlige Transport) kundeinformation.

Opgaver som supervisor
Som supervisor vil du på daglig basis og med reference til teamlederen have opgaver inden for følgende:

  • Sikre og udvikle faglighed og performance i teamet, herunder støtte og motivere kollegaer, så de kan levere bedst muligt
  • Sikre at systemer og værktøjer er opdateret med de nyeste informationer
  • Optimere og udvikle arbejdsgange og arbejdsprocesser
  • Planlægge, koordinere og følge op på opgaver, herunder koordinering af ressourcetræk og planlægning med vagtplanlægger samt overblik over fravær
  • Gøre systematisk brug af data til at sikre, at der leveres på de aftalte mål for fagområdet
  • Deltage i rekruttering og tage aktiv del i onboarding af nye kolleger, herunder uddannelse og oplæring

For at kunne varetage jobbet som supervisor er det vigtigt, at du i rollen holder din faglighed ajour og hele tiden er up to date med den nødvendige viden inden for fagområdet. Derfor vil du få en grundig indføring i Call Centerets opgaveportefølje, men efterfølgende vil det også kræve, at du deltager aktivt i besvarelse af telefoniske kundehenvendelser, når det er muligt.

Som supervisor indgår du ligeledes i tæt samarbejde med teamlederen om den daglige ledelse, hvorfor du vil have en aktiv rolle i afholdelse af kvartårlige feedback samtaler og de årlige medarbejderudviklingssamtaler.

Vi forestiller os, at du:

  • Er god til at identificere og af egen drift igangsætte forbedringer og forandringer
  • Har et drive og engagement, der smitter af på omgivelserne
  • Er udadvendt og aktivt opsøgende og tør gå forrest
  • Har gode kommunikative evner, skriftligt såvel som mundtligt
  • Kan bygge bro mellem teamlederen og opgaveløsningen
  • Er tryg i at have og arbejde med ledelsesmæssige opgaver uden at have de ledelsesmæssige beføjelser

Der er en række faste opgaver, der skal løses, men du får mulighed for at præge dit job i den retning, hvor dine kompetencer befinder sig. Vi har en fri omgangstone, hvor der er plads til masser af humor. Vi evaluerer løbende på løsningen af vores opgaver, og uanset om vi arbejder med optimering, vagtplanlægning eller styrer telefonsystem, så er tilgangen forbundet med lysten til løbende at ville forbedre os.

Du bliver en del af Movias Kundecenter
I Kundecenteret arbejder i alt 32 kollegaer i to teams: Call Center og Kundesvar. I fællesskab håndterer Kundecenteret besvarelse af kundehenvendelser telefonisk og skriftligt. Kollegerne i Call Centeret tager imod telefoniske bestillinger af Flex-kørsel samt betjener Movias bus- og lokalebane i deres spørgsmål om rejseregler, hjemmel, turplanlægning og klager, samt hjælp til billetkøb. I Kundesvar håndteres skriftlige henvendelser f.eks. spørgsmål til køreplaner eller operatører. Kollegerne i Kundesvar deltager også i bemandingen af DOT Facebook, hvor kunderne skriver til DOT og får svar på deres spørgsmål.

Call Centeret har en åbningstid fra kl. 7.00 – 18.00 man.-fre. og kl. 8.00 – 18.00 lør./søn. og helligdage.

Vær opmærksom på, at du som faglig Supervisor, indgår i Call centerets turnus arbejde, hvor der lægges vagter indenfor ovenstående åbningstid. Ligeledes vil du skulle arbejde lørdag og søndag hver anden uge.

Movia som arbejdsplads
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i moderne lokaler. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.

Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi er en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv – nu og i fremtiden. Og så er vi centralt placeret som nabo til både Valby og København Syd St.

Interesseret i stillingen?
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.

Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Ansøgningsfrist:
Søndag den 28. april 2024

Samtaler forventes afholdt i uge 18 og 19.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Teamleder Michael Woldiderich på tlf.: 36 13 14 61 eller mail: mwo@moviatrafik.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030833

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet