BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med mange forskellige slags opgaver? Og trives du i et stærkt fagligt miljø, hvor du bliver udfordret? Så er det dig, vi har brug for i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Direktionssekretariat.
Arbejdsopgaver i Direktionssekretariatet
I Direktionssekretariatet er vi to AC-medarbejdere og to studentermedhjælpere, der arbejder i et professionelt og uformelt miljø tæt på direktionen. Direktionssekretariatet er et centralt bindeled mellem direktionen og resten af styrelsens fagcentre, der arbejder med konkurrence-, udbuds- og forbrugerpolitik.
Vores primære fokus er at betjene direktionen, som består af en direktør og tre vicedirektører. Det indebærer bl.a. koordination og kvalitetssikring af styrelsens minister- og departementsbetjening, EU-arbejde, planlægning og udarbejdelse af materiale til chefmøder, direktionsmøder og direktionsseminarer, samt en række organisatoriske og HR-rettede projekter.
Direktionssekretariatet har brug for en dygtig og alsidig student, der - sammen med vores anden student - er bindeled mellem Erhvervsministeriets departement og styrelsens direktion samt fagcentre særligt inden for følgende områder:
- Ministerbetjening – koordinering, kvalitetssikring mm.
- Journalisering og styring af ministersager i vores it-system
- Screening af EU-høringer og lign.
- Screening af præjudicielle sager ved EU-domstolen
- Ad hoc opgaver (fx informationssøgning og mindre analyser)
Du er i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse med mindst 1 år tilbage af studiet. Derudover forventes det, at du:
- Er fagligt dygtig og har blik for detaljen i din opgaveløsning
- Er imødekommende og servicemindet
- Har et godt kendskab til hele Office-pakken og er hurtig til at sætte dig ind i nye it-systemer
- Er god til at skabe et overblik over mange arbejdsopgaver med korte frister
- Trives med, at dine opgaver veksler mellem en blanding af større og mindre opgaver, hvoraf nogle er komplekse og andre ikke er
- Har en struktureret tilgang til opgaveløsningen og godt kan lide at koordinere og organisere arbejdsopgaver.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen arbejder for velfungerende markeder, der skaber vækst og høj forbrugervelfærd. Vi er ca. 340 engagerede kolleger, der ligesom du brænder for at gøre en forskel.
Styrelsen er en dynamisk arbejdsplads, hvor der er rum for dig til at tage stort selvstændigt ansvar og gode udviklingsmuligheder. Vi kan derfor tilbyde dig en stilling med et godt arbejdsmiljø og en progression i arbejdsopgaverne, der tilpasses dine interesser og kompetencer.
Du kan læse mere om styrelsen på www.kfst.dk, se en kort profilfilm om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder eller en film om, hvordan det er at være medarbejder i styrelsen.
Få flere oplysninger om stillingen hos specialkonsulent Lasse Skaarup Petersen på tlf. 41 71 50 92 / lsp@kfst.dk eller student Caroline Vinkler på tlf. 41 71 53 26 / cavi@kfst.dk. Spørgsmål om løn og ansættelsesforhold kan rettes til HR-rekrutteringspartner Nada Alkerdi på tlf. 91 39 94 30 / naalol@em.dk.
Generelt
Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Arbejdstiden er gennemsnitlig 16 timer om ugen (typisk fordelt på to til tre dage om ugen). Der er mulighed for læsefri op til eksaminer.
Søg stillingen
Ansøgningen sendes via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul på www.kfst.dk. Din ansøgning med CV, eksamensbeviser og karakterudskrifter skal være modtaget senest den 12. juni 2024. Samtaler forventes at finde sted i løbet af juni.
Tiltrædelse 1. august 2024 med mindre andet aftales.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057235