BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre en ren og indbydende by for københavnerne?
Har du kørekort – også gerne stort?
Og kan du lide et alsidigt arbejde under åben himmel midt i byens liv og puls?
Så bliv vores nye kollega i enheden Renhold City Middelalderbyen under Teknik- og Miljøforvaltningen, København Kommune. Vi søger dygtige kollegaer/specialarbejdere til fastansættelse på både dag- og aftenhold til at sikre en ren og indbydende hovedstad.
Om jobbet og dine arbejdsopgaver
Som medarbejder i vores enhed bliver du en del af et arbejdsfællesskab, hvor vores arbejde er at tømme byens affaldskurve og renholde veje, cykelstier, fortove og pladser. Vi arbejder også med ukrudtsbekæmpelse og forskelligt forefaldende arbejde.
Vores enhed er en del af afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) med godt 750 medarbejdere med forskellige opgaver, der vedrører driften af hovedstaden. Enheden Renhold City Middelalderbyen har Indre By som sit arbejdsområde. Vi arbejder i teams og teamet har sine egne faste opgaver. Men vi hjælper selvfølgelig hinanden på tværs af teams og samarbejder på tværs af enheder, så det er vigtigt, at du er indstillet på at samarbejde og er fleksibel, så vi lykkes med PKRs samlede kerneopgave, der er: At vi hver dag tilbyder københavnerne en ren, grøn og indbydende by.
Hvem er du?
Det er en betingelse, at du:
- er i besiddelse af kørekort Kategori B
- har maskinerfaring som chauffør af fx fejemaskiner og komprimator
- kan benytte tablet, smartphone og pc, herunder mail på brugerniveau
- taler, skriver og forstår dansk
- er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder
- er serviceorienteret, omgængelig og glad for at arbejde blandt mange mennesker
- er ansvarlig og omhyggelig og fx tager ansvar for, at materiel plejes og efterses dagligt
- er mødestabil og ansvarsbevidst
- indgår positivt og samarbejdende i vores arbejdsfællesskab
- er indstillet på at indgå i en turnusplan, der omfatter weekendarbejde i et givent interval, hvor din arbejdstid tilrettelægges sammen med dit team ud fra en flekstidsaftale indenfor tidsrummet kl. 04-17.00 (aften kl. 13-02.00) – du får indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan
- har kørekort Kategori C
- har taget kurset 'Vejen som arbejdsplads' indenfor de sidste fem år
- ikke har højdeskræk
- et godt kollegialt sammenhold med en humoristisk og uformel omgangsform med højt til loftet, og hvor vi hjælper hinanden i det daglige
- en organisation, der både har fokus på god ledelse og på at sikre gode udviklings- og uddannelsesmuligheder for medarbejderne
- en dynamisk arbejdsplads, som aldrig står stille, og hvor vi hele tiden arbejder sammen om at tilpasse vores service til byens behov og udvikling
- fastansættelse med 37-timers arbejdsuge
- flekstidsaftale, der giver dig indflydelse på dine arbejdstider, som du planlægger sammen med din chef og kollegaer
- mulighed for løbende at uddanne dig gennem kurser udbudt i Teknik- og Miljøforvaltningen
- stor arbejdsplads med mulighed for at prøve kræfter med mange typer opgaver, og hvor du samtidig kan være med til at udvikle vores services og løsninger
- en attraktiv pensionsordning
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med 3F. Vi ønsker, at du kan tiltræde snarest.
Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du meget velkommen til kl. 10-12.00 at kontakte konstitueret enhedschef Jan Qvist på 2677 5241.
Vedhæft dit CV, bevis for din uddannelse og øvrige relevante dokumenter.
Søg via linket senest tirsdag den 20. juni 2023
Vi forventer at holde samtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192517&DepartmentId=20369&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847867