Skarp kontorfunktionær med flair for tilskudsforvaltning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide arbejde med forskellige dele af tilskudsforvaltning? Er du glad for forvaltning og god til it-systemer? Så er du måske vores nye kontorfunktionær i Center for Kunst og Biblioteker.

Litteratur, biblioteker og det internationale, der er placeret i styrelsens Center for Kunst og Biblioteker, søger en ny kollega, der skal indgå i flere teams om tilskudsforvaltning.

Om jobbet

Som kontorfunktionær i Litteratur, biblioteker og det internationale skal du blandt andet:

  • Administrere projekttilskud i TAS (Tilskuds-Administrativt-System) og behandle ansøgninger for Statens Kunstfond og biblioteksområdet
  • Kontrollere økonomiske afrapporteringer
  • Bistå med sekretariatsbetjening af forskellige udvalg
Om dig

Du har en kontorfaglig uddannelse og et par års relevant erfaring fra et lignende job i den offentlige forvaltning. Du er positiv og serviceminded og glad for at træde til, når det brænder på for kollegaer.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Har et godt forhold til it-systemer og nemt ved at lære nye
  • Er grundig og har sans for detaljen
  • Trives med rutineopgaver
  • Har gode samarbejdsevner og værdsætter sparring med kollegaer
Vi tilbyder

Litteratur, biblioteker og det internationale er et fagområde i Center for Kunst og Biblioteker. I området er vi 21 fagligt engagerede kollegaer organiseret i opgaveteam. Vi arbejder m ed litteraturstøtte, biblioteksudvikling, det internationale samarbejde og betjener Europa Nævnet. Vi har ofte en travl hverdag, men har en god stemning, passer på hinanden og har øje for trivslen for alle. Området er en del af et center, der dækker alle kunstarter med i alt 92 medarbejdere. Man skal i spidsbelastning kunne trives med at hjælpe også på tværs af hele centeret.

Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om en midlertidig stilling som kontorfunktionær på fuld tid fra 1. september 2023 til 31.12.24 med mulighed for forlængelse. Ansættelse og aflønning efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Information og ansøgning

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Annette Bach på tlf. 2539 8853 eller mail aba@slks.dk.

Du kan læse mere om Slots- og Kulturstyrelsen på www.slks.dk.

Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.slks.dk/job senest den 11. juni 2023. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen "Søg stillingen" nederst på siden. Du bedes vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 24.

Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Slots- og Kulturstyrelsen, H.C. Andersens Boulevard 2, 1553 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169234&DepartmentId=6071&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838762

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet