Serviceorienteret medarbejder til administrativt team på Sukkertoppen Gymnasium

dato

Brænder du for service og kontakt med mange mennesker på vores gymnasium? Vil du være vores nye medarbejder, der bl.a. skal varetage vores kontor og andre administrative opgaver?
 
Vi søger lige nu en serviceorienteret, ansvarsbevidst og fleksibel kollega, der har lyst til at være en del af kontoret på Sukkertoppen Gymnasium, der sikrer at elever, medarbejdere og gæster føler sig imødekommet og effektivt hjulpet videre.
 
Hvem er vi?
NEXT arbejder for, at alle får en uddannelse, fordi det giver stolthed, mening og noget at bygge videre på. Vi har hele paletten: gymnasier, erhvervsuddannelser, eux, 10. klasse og efteruddannelse i hele Storkøbenhavn. Det hele administreres af medarbejdere i Virksomheds- og Uddannelsesservice, der både er placeret ude på de forskellige adresser (fronter) og centralt placeret i Ishøj (Back Office). 

Du vil med reference til afdelingslederen for Gymnasieservice blive tilknyttet som frontmedarbejder med fysisk placering på Sukkertoppen Gymnasium i Valby. Sukkertoppen Gymnasium er et af Danmarks største HTX gymnasier, med en central placering i Valby, 100 m fra stationen København Syd. Sukkertoppen Gymnasium huser udover gymnasiets elever også direktionen og store dele af stab og støttefunktionerne på NEXT. Du vil skulle være front for hele husets elever, lærere og støttefunktioner. Det er en mangfoldig adresse, hvor tingene sjældent står stille, og adressen drives af et stort engagement og med stor passion for at levere den bedste service.

 
Vi tilbyder en arbejdsdag i et levende skolemiljø med engagerede elever og personale, hvor faglig stolthed, kærlig omsorg og smil er i højsædet. Vi tilbyder et tillidsfuldt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er grin og højt til loftet. Du får en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på uddannelse - også af dig. NEXT’ mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod.
 
Primære arbejdsopgaver
Kontoret er omdrejningspunktet for servicering af bl.a. elever og lærere på Sukkertoppen Gymnasium. Udover disse, vil der også være behov for servicering af gæster udefra, og andet personale i huset. Der vil derfor være mange besøg på kontoret hver dag, hvor der bliver sat en ære i at levere god service og omsorg for alle i huset. Du får en stor rolle i, at alle føler sig velkomne og taget godt imod. Du vil bl.a. blive en del af et velfungerende team på adressen, der udover dig vil bestå af driftsmedarbejdere og en IT-medarbejder. Sammen understøtter I hele huset, og arbejder tæt sammen med ledelsen samt de øvrige ansatte, såsom studievejledere og trivselsmedarbejder.
 

Serviceopgaver bl.a.:

  • modtagelse og servicering af elever, lærere og gæster på kontoret
  • planlægning og praktisk varetagelse af møder og arrangementer i huset
  • koordinering, planlægning og deltagelse i fællesarrangementer, såsom orienteringsaften og mange andre spændende arrangementer
  • planlægning, organisering og varetagelse af censorer og eksamensvagter i forbindelse med terminsprøver og eksamen
  • Håndtering af pakker og post
Administrative opgaver bl.a.:
  • koordinering af skema i forbindelse med besøg fra folkeskoler og gæster udefra
  • modtage sygemeldinger fra medarbejdere imellem 07:30-08:00, flytning, vikardækning og aflysning af moduler i den forbindelse
  • bestilling af kontorartikler, forplejning, etc.
  • udsendelse af breve
  • administrativ hjælp til styring af skema, lokaler og undervisningstimer i samarbejde med ledelsesteamet
  • Administrativ håndtering af vores SPS-elever
Vi søger en profil, som
Er smilende, udadvendt og trives i et travlt miljø, og som brænder for at levere den bedste service for husets elever, lærere og besøgende. Derudover er du god til at koordinere, har et stort overblik og ikke bange for at taget ansvar for komplekse administrative opgaver. Ingen opgaver er for små til at blive udført med dit blik for detaljen, samtidig med at du evner at holde overblikket, når der er mange bolde i luften.
 
Ydermere ønsker vi, at du:
  • har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse, og gerne med erfaring fra lignende stilling
  • ikke er bange for administrative IT-systemer
  • er god til at bevare overblikket i en travl hverdag med mange afbrydelser
  • har lyst til at gøre en forskel for eleverne, og vil deltage i de mange sociale aktiviteter der er på skemaet
  • yder service med et smil, samt er åben og imødekommende
Ansættelsesvilkår 
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer/uge og placeret på Sukkertoppen Gymnasium i Valby.

 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT, samt OAO-S fællesoverenskomsten. 
 
Vi håber, at du kan starte den 1. februar 2025 eller snarest derefter.
 
Da du bliver en del af hverdagen i et skolemiljø, skal du forvente, at mængden af arbejdsopgaver varierer i løbet af skoleåret, og der bl.a. vil være mere travlt i perioderne før og efter sommerferien. Ferien skal som udgangspunkt placeres i de elevfrie perioder (sommerferien, vinterferien, efterårsferien, påskeferien og juleferien).
 
Vi opfordrer alle kvalificerede, uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.
 
Ansøgning
Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. 

Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.

 
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Asger Poulsen på mail: asgp@nextkbh.dk eller på 20363875, hvis du har spørgsmål til stillingen.
 
Om NEXT
NEXT – Uddannelse København har en mission om at uddanne til fremtiden med rødder i fortiden. Det gør vi med udgangspunkt i tre pejlemærker; at tænke og agere bæredygtigt, skabe en eksperimenterende og meningsfuld læringskultur og sikre kompetencer til at udvikle fremtidens samfund. Vores institution rummer over 40 forskellige erhvervsuddannelser, alle fire gymnasieuddannelser, 17 Eux-uddannelser samt 10. klasse og efteruddannelseskurser.

 
NEXT har tobaks- og røgfri skole- og arbejdstid. Det betyder, at hverken elever, medarbejdere eller kursister må benytte nogen former for tobaksvarer, snus eller e-cigaretter i skole- og arbejdstiden – heller ikke hvis de forlader skolens område i løbet af dagen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

NEXT Uddannelse København, Carl Jacobsens Vej 25, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6158562

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet