Serviceminded receptionist søges til kunde i København

Profilbillede
dato

Mener du også at førstehåndsindtryk betyder noget, og er du ekspert i at skabe gode relationer? Så kan du være den næste receptionist vi leder efter.

Vi søger efter en erfaren, smilende og imødekommende Receptionist til en fuldtidsstilling hos vores kunde beliggende i Valby i København. Arbejdstimerne vil ligge i tidsrummet fra 07:30 til 17:30, og der vil være skiftende arbejdstider ugentligt.

Som receptionist hos SERWIZ skal være med til at sikre, at vores kunde og gæster i huset modtager en unik kundeoplevelse. Du vil blive del af et team, hvor alle er engagerede og ansvarlige mennesker, og som bidrager dagligt til at vi alle når i mål med vores opgaver. I jobbet her skal du være god til at skabe relationer, og formå at skabe et "rum" hvor kundens medarbejdere samt gæster føler sig velkomne, og til enhver tid taget hånd om.

Førstehåndsindtryk betyder noget!
I jobbet her skal du være god til at skabe relationer, og formå at skabe et "rum" hvor kundens medarbejdere samt gæster føler sig velkomne, og til enhver tid taget hånd om, ved at yde den bedste professionelle hjælp hurtigst muligt. Dine arbejdsgaver vil blandt andet bestå af:

  • Sørge for at receptionsområdet altid er præsentabelt
  • Modtage og registrere gæster
  • Besvare telefoner
  • Administrere mødelokaler
  • Sikre kurer-tjenester
  • Registrere parkering, hvis nødvendigt
  • Supportere aktiviteter ved interne/eksterne events
  • Øvrige back-office opgaver
  • Løbende ad-hoc opgaver
Overordnet som receptionist hos SERWIZ skal du kunne lide at arbejde i et dynamisk milkø og håndtere flere arbejdsopgaver på samme tid.

Din profil
Du har erfaring med at være receptionist eller host og forstår vigtigheden af god service. For at sikre dette faktum skal du have fremragende kundeservicefærdigheder og en passion for service. Fagligt er du organiseret, detaljeorientet, tør tage det nødvendige intitativ for at få dagens arbejdsopgaver gjort og ser løsninger frem for begrænsinger. Du er villig til at lære nyt og er åben for nye måder at udføre arbejdet på, for at imødekomme kundens behov og vækst. Personligt er du ydmyg, troværdig, smilende, fleksibel, udadvendt og imødekommende. Du motiveres af at hjælpe andre mennesker, og bidrager med positiv stemning til teamet - succes for dig skabes kollektivt frem for individuelt.

Derudover lægger vi vægt på at du:

  • Har evnen til at arbejde succesfuldt under pres i et miljø som kan forekomme travlt og med stramme tidsrammer
  • Er administrativ stærk med gode it færdigheder. Det er en fordel hvis du har kendskab til Microsoft 365 og ServiceNow
  • Har stærke kommunikationsevner i dansk og engelsk i både skrift og tale (engelsk er kundens koncernsprog)
  • Er villig til at støtte en mangfoldig gruppe af interne og eksterne interessenter.
Vi tilbyder
Du bliver en del af en stærk dansk virksomhed i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Her kan du udvikle dig både fagligt og personligt. Til rollen tilbydes du løn, som modsvarer stillingens krav og kompetencer, pension, sundhedspakke og ikke mindst markedets bedste kantine.

Om SERWIZ
SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM og catering af høj kvalitet. Vi er 2400 medarbejdere, har kunder i hele Danmark og tæt på DKK 1 mia. i årlig omsætning.

Med et stærkt værdisæt som fundament - ’Being bold, Doing good, Taking care’ – tør SERWIZ udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt. Det er vores mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det når vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde med vores kunder, hvor vi taler åbent om udfordringer, problemer og succeser. Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold. 

Ansøgning
Du kan søge jobbet via knappen "Søg stillingen", hvor du kan uploade ansøgning og CV. Vi vil løbende behandle de indkomne ansøgninger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Serwiz, Knud Højgaards Vej , 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036808

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet