BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til vores hyggelige kontor beliggende i Valby på Valby Langgade 88 B søger vi en positiv og serviceminded kundeservicemedarbejder til at besvare vores mange opkald til vores høreklinikker. Stillingen er ca. 15 timer pr. uge.
Det er vigtigt, at du har smil i stemmen, er tålmodig og sætter en ære i at besvare vores telefon med en venlig og professionel tone, så vores klienter altid oplever en imødekommende og hjælpsom betjening.
Jobbet indebærer primært venlig betjening af vores telefon, som benyttes af vores mange høreapparatbrugere, der har brug for vejledning og rådgivning i forbindelse med deres høreapparatbehandling. Udover besvarelse af telefonen, kan der også forekomme mindre administrative opgaver og opkald til kunder og leverandører.
I løbet af en arbejdsdag hos os vil du typisk – udover besvarelse af telefonen – opleve at have kontakt med audiologer, samarbejdspartnere, leverandører og regioner, så det er vigtigt, at du som person holder af at have en bred kontaktflade og i denne forbindelse holde styr på løse ender og vender retur til klienter. Du har øje for detaljen, kan arbejde selvstændigt, men ligeledes indgå i vores kontorteam, som består af 3 kollegaer, som alle brænder for at give en god service. Vi er et lille og travlt kontor med en uformel og hyggelig omgangstone og hjælper hinanden, når der er behov.
Vi beskæftiger os med drift og administration af høreklinikker beliggende primært i Københavnsområdet, Nordsjælland og Region Sjælland og vejleder og rådgiver på dagligbasis vores mange høreapparatbrugere.
Din Profil:
Det er et plus, hvis du har erfaring fra lignende stilling og er komfortabel med at tale i telefon med klienter. Hvis du ikke kender til høreapparater, sørger vi får grundig oplæring. Det vi vægter højest er, at du sætter en ære i at yde en god service samt at du formår at have mange bolde i luften.
Vi foretrækker du er/har:
- Serviceminded og udadvendt holdning
- Hurtigopfattende - forstå arbejdsprocesser
- Struktureret - overholder aftaler og frister
Ansøgning samt CV sendes via e-mail til job@auditiva.dk, mærket ”Kundeservicemedarbejder”. Samtaler vil finde sted løbende. Sidste frist for indsendelse er den 14. martsr 2024. Spørgsmål til stillingen kan rettes til daglig leder, Line Frimodt-Møller på lfm@auditiva.dk.
Hvem er vi?
Auditiva ApS er et administrationsselskab, der driver en sammenslutning af uafhængige private høreklinikker. Formålet med denne sammenslutning er at yde den bedste, sikreste behandling af høretab for borgere, der har brug for høreapparat.
Alle klinikker er helt eller delvist ejet af ildsjæle, som ønsker at forbedre livskvaliteten hos de mange tusinder af danskere, som lider af høretab. Vores ambition er at kunne yde den bedste professionelle rådgivning og vejledning. Endvidere arbejder vi kun med de bedste leverandører af høreapparater, der er på markedet i Danmark. Oticon, Widex, Siemens, Bernafon, Phonak, GN Resound er de leverandører, som vi mener, dækker de mulige behov som hørehæmmede har.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
AUDITIVA ApS, Valby Langgade, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975949