BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for økonomi? Ønsker du en rolle med ansvar og alsidige arbejdsopgaver? Og tiltaler en international virksomhed på en spændende vækstrejse dig? Så er denne stilling hos Huuray lige noget for dig!
For vores kunde, Huuray, søger vi en dygtig, struktureret og selvstændig Økonomiassistent. Du vil få en spændende hverdag, hvor du vil få mulighed for selvstændigt at sætte dit præg på jobbet. Du vil spille en afgørende rolle hos Huuray, hvor du vil være ansvarlig for den økonomiske drift. I jobbet vil du primært beskæftige dig med almindelige forekommende økonomi- og regnskabsopgaver. Da der er gang i hjulene hos Huuray, skal du også forvente at arbejde lidt med procesoptimering.
ARBEJDSOPGAVER
- Bogføring af debitor/kreditor-bilag, herunder bogføring af ind-/udbetalinger, afstemning af modtagne leverandørkontoudtog, rykning af debitorer m.m.
- Afstemning af banker.
- Fakturering.
- Du vil også få ansvaret for løbende bogføring m.m.
- Mulighed for håndtering af kundehenvendelser pr. mail og telefon, løbende finansafstemning.
- Assistere på løbende perioderegnskab.
FAGLIGE KVALIFIKATIONER
- Du er uddannet i en regnskabsafdeling, gerne i en international virksomhed eller på et revisorkontor.
- Du besidder en god regnskabsmæssig forståelse og har et par års erhvervserfaring fra området.
- Du har et grundlæggende kendskab til Microsoft Office-pakken og besidder et godt kendskab til Excel.
- Du har flair for IT.
- Hvis du har kendskab til Visma E-conomic, er dette en fordel.
- Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
PERSONLIG PROFIL
- Du trives med driftsmæssige- og rutinepræget opgaver, men er klar på, at der løbende kan forekomme variabler, der kan ændre din arbejdsgang.
- Du kan fordybe dig i opgaven uden at blive forstyrret, og kan arbejde i en energifyldt atmosfære, i et storrumskontor med sælgere, kundeservice mv.
- Du er selvstændig person, der trives med at have ansvar for bogføring, afstemning og fakturering.
HUURAY TILBYDER
- En god lønpakke efter kvalifikationer.
- Pensionsordning og sundhedsforsikring.
- En del af HK’s overenskomst.
- Lækre kontorlokaler i Valby.
- Frokostordning - derudover kaffe + sodavand ad.lib.
- En arbejdsplads, hvor du får mulighed for at udvikle dig på mange fronter, samt blive del af en virksomhed i konstant udvikling.
- Et tæt team med søde kolleger, hvor der værnes om det sociale samvær (eks. fester, fredagsbar og meget mere).
Selvom du i denne rolle skal arbejde selvstændigt, kommer du ikke til at føle dig isoleret. Huuray har nemlig en kultur, hvor der snakkes godt på tværs af afdelinger. Det unge og dynamiske team sørger for en god stemning, så det hver dag er en fornøjelse at komme på arbejde. På kontoret er der 15 søde kolleger, der glæder sig til at møde dig.
Huuray er en del af Scanavo koncernen, og her har du et økonomiteam, der altid er klar på hjælp og sparring.
Vi afholder løbende samtaler. Bemærk venligst, at stillingen vil blive fjernet, når den rette kandidat er fundet.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Om Huuray:
Siden etableringen i 2011, har Huuray A/S hjulpet mere end 10.000 virksomheder globalt med gaver til deres ansatte, kunder, samarbejdspartnere og meget mere.
Med hovedkontor i Carlsbergs gamle Kapselfabrik på Carl Jacobsens Vej 16 i Valby, hjælper vi dagligt vores kunder med at gøre andre glade og tilfredse.
Huuray kendes også i Danmark for gavekortforretningen Sendentanke.dk.
I dag er vi én af Nordens største aktører indenfor gaver og gavekort, med aktiviteter i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Canada og Hong Kong.
Vi distribuerer gaver og gavekort for mere end 5.000 kendte butikskæder og onlinebrands i mere end 175 lande globalt.
Vores årelange erfaring er lige så solid som vores ejerskab – Huuray A/S er nemlig en del af Scanavo Group – og 100% dansk ejet.
Vi har naturligvis overenskomst med HK og ordnede forhold for vores meget værdsatte personale.
OM SCANPEOPLE
Hos ScanPeople vil vi medvirke til bæredygtig udvikling, vækst og resultater gennem vores arbejde med mennesker. Vi assisterer virksomheder i Danmark og Norden med tilpassede løsninger inden for rekruttering, vikarassistance, search, interim management og outplacement. Vores kunder er vores samarbejdspartnere og kandidater og vikarer er vores ambassadører. Du finder mere info på www.scanpeople.dk
ScanPeople ApS • Roskildevej 328 • 2630 Taastrup • Tlf. +45 43 31 00 71 • info@scanpeople.dk • www.scanpeople.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SCANPEOPLE ApS, Roskildevej, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114801