BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at servicere kunder? Er du god til at formulere dig mundtligt og skriftligt, og vil du være en af de bedste repræsentanter for virksomheden? Så kan det være dig, vi leder efter, som medarbejder i vores Rejsekort Kundecenter.
Dine primære opgaver vil være at behandle skriftlige kundehenvendelser vedrørende rejsekortet.
Henvendelserne drejer sig om:
- Tekniske spørgsmål om kundernes rejsekort
- Økonomiske forhold om kundernes rejsekort
- Brug af selve rejsekortet
- Nye produkter til betaling for vores kunders rejser
Vi søger en medarbejder der:
- Har solid erfaring med skriftlig kundeservice fra et tidligere job
- Er velformuleret og kan udtrykke sig klart og tydeligt på skrift
- Kan levere service på højt niveau og sætter en ære i at give en positiv kundeoplevelse
- Er imødekommende og serviceminded
- Erfaring med skriftlige svar på engelsk vil være en fordel
Der er selvfølgelig flere vigtige evner, så skriv meget gerne også om dine andre relevante kompetencer og erfaringer i ansøgningen.
Louise fra Rejsekort Kundecenter udtaler: Jeg kan godt lide, at der dels er mulighed for at hjælpe kunderne i den daglige sagsbehandling, og dels at udfordre sig selv med ekstraopgaver, hvis man har lyst til det.
Vi har det godt både fagligt og socialt i afdelingen, hvilket jeg synes betyder meget for arbejdsglæden. Vi er gode til faglig sparring - ikke bare internt i afdelingen men også på tværs af trafikselskaberne i Danmark.
Det er også et plus, at vi har mulighed for at arbejde hjemmefra 1-2 dage om ugen, det giver stor fleksibilitet.
Vi tilbyder
Du vil blive en del af et velfungerende team på 9 medarbejdere med god mulighed for sparring og plads til humor i hverdagen. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt.
Løn forhandles i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er torsdag den 16. november 2023.
Vi læser ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.
Vi afholder de sidste samtaler i uge 47 og 48.
I forbindelse med samtalen skal du gennemføre en kort test i skriftlig formulering.
Vil du vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Teamleder Allan Christensen på tlf. 36 13 15 54 eller på mail abc@moviatrafik.dk
Movia som arbejdsplads
Movia transporterer årligt over 200 millioner passagerer på vores knap 450 buslinjer, ni lokalbane-strækninger, fem forskellige Flextrafik-ordninger og i vores plustur-ordning – det gør os til Danmarks største mobilitetsselskab. Vi arbejder desuden aktivt med den grønne omstilling og sætter løbende elektriske busser og havnebusser i drift, så vi kan nå vores ambition om at være fossilfrie i 2030.
Movia er desuden en dynamisk arbejdsplads. Vi løser problemer i driften nu og her, fordi vores passagerer er afhængige af bus, tog og Flextrafik i hverdagen og til fritidsformål. Vi arbejder også for at forbedre vores produkter og services på den lange bane.
Vi bor centralt placeret mellem Valby St. og Ny Ellebjerg St., og du kan tage bussen lige til døren på Toftegårds Plads. Vi har en uformel omgangstone, og som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv med en 37 timers arbejdsuge inkl. frokost samt flextid og mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader det. Vi er en røgfri arbejdsplads med mulighed for at bruge træningsrum og deltage i motionsaktiviteter, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv – nu og i fremtiden.
Læs mere på moviatrafik.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934253