BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En af vores højt værdsatte medarbejder har besluttet sig for at prøve kræfter med en anden afdeling tættere på hjemmet, så derfor mangler vi en kontorassistent. Vild med en alsidig arbejdsdag? Har du et udpræget servicegen og trives du med administrative opgaver? Så er jobbet som kontorassistent hos os i Boligselskabet AKB København lige noget for dig!
Hvad bliver du en del af?
Hos Boligselskabet AKB er ejendomsservice en holdsport, og vi søger nu en engageret og stærk medspiller. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Som kontorassistent bliver du i tæt samarbejde med servicelederen og 3 medarbejdere, involveret i den daglige drift af i alt 5 afdelinger, alle placeret på Amager.
Lokalkontoret Ørestad betjener almene boliger, plejeboliger, bosteder for multihandikappede og psykisk syge med tilhørende serviceområder. Lokalkontor Ørestad servicerer ca. 540 lejemål på Amager og har 5 ansatte.
Hvad skal du lave?
Stillingen som kontorassistent er en udadvendt stilling med kontakt til beboere, kolleger, håndværkere og leverandører. Opgaverne strækker sig fra beboerekspeditioner – både personlige og telefoniske – til styring af uddeling og informationer til beboerne, klagesager, flytteafregninger, ad hoc-opgaver/projekter og andet. Det er en fordel, hvis du kender administrationssystemet UNIK.
For at blive en succes i stillingen forventes det, at du:
- er serviceminded og har gode samarbejdsevner
- er initiativrig, selvstændig og fleksibel
- er positiv, udadvendt og ansvarsfuld og kan indgå i forskellige relationer
- har en struktureret tilgang til dine opgaver
- er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt
- kan og vil servicere vores beboere på en venlig og effektiv måde
- har lyst til og interesse for løsning af praktiske og administrative opgaver
- har kendskab til IT, gerne med kendskab til UNIK, eller tilsvarende boligadministrationssystem
- har kendskab til bogholderi/regnskab/afstemninger
- har en god og sund humor
- er vant til at have mange bolde i luften og ikke mindst gribe dem igen og samtidig være selvstændig i opgaveløsningen
Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig et spændende og afvekslende arbejde i et uformelt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du får muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist:
Vi skal have din ansøgning senest den 11. november 2024, men vi forbeholder os retten til at lukke opslaget, når den rette kandidat er fundet.
Vi forventer at holde samtaler løbende. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt via nedenstående link. Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem.
Tiltrædelse:
Stillingen ønskes besat senest 1. januar 2025.
Har du yderligere spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte serviceleder Nicolaj Molbæk på mail nmo@kab-bolig.dk eller på mobil 51416955.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
KAB, Carl Jacobsens Vej, 2C, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139610