BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en rutineret personaleadministrativ HR-konsulent og brænder du for at gøre god service endnu bedre? Vil du samtidig være med til at udvikle og understøtte en datadrevet HR-funktion? Så er du måske vores nye HR-konsulent.
Teamet
Som HR-konsulent på Hotel- og Restaurantskolen, bliver du en vigtig del af et lille HR-team på pt. tre kolleger, der arbejder med alle aspekter af HR fra rekruttering, løn og ansættelse til medarbejdertrivsel og politikudvikling.
Ansvarsområder og arbejdsopgaver
Som HR-konsulent vil du, sammen med en kollega og en studentermedhjælper, blive en nøglemedarbejder i varetagelsen af den daglige personaleadministrative drift. Vi har i HR-teamet et konstant fokus på at optimere vores processer, arbejdsgange og systemer og du vil derfor også få en vigtig rolle i udvikling og implementering af forskellige driftsrelaterede tiltag. Derudover bliver du primusmotor på vores ambitioner om øget brug af datadrevet ledelsesinformation. Dine primære arbejdsopgaver omfatter:
Personaleadministration:
- Udarbejdelse af kontrakter og lønudspil
- On- og offboarde medarbejdere i diverse systemer
- Administration af ferie- og tidsregistreringer, herunder afregning af evt. restferie og overtid
- Administration af sygefravær og refusioner
- Drive eller bidrage til systemintegration af manuelle processer i vores personale- og elevadministrative system, Studie+
- - og i det hele taget bidrage til den løbende udvikling af vores systemer og arbejdsgange
Data til ledelsesinformation:
- HR-data: Drive og understøtte øget brug af HR-ledelsesinformation, ex. sygefraværsdata, data på ferie og merarbejde, lønbenchmark mv.
- Elev-data: Drive og understøtte øget brug af ledelsesinformation om elevdata, ex. optagetal, holdsætning, frafald og fastholdelse, læreplads, gennemførelse og svendebrev
Om dig
Du har sandsynligvis en kontoruddannelse med speciale indenfor administration eller offentlig administration samt nogle års erfaring fra lignende stillinger. For at få succes i stillingen, lægger vi vægt på at du:
- Trives med en blanding af drifts- og udviklingsopgaver
- Arbejder selvstændigt og struktureret og har mod på at kaste dig ud i nye arbejdsopgaver
- Tager ansvar og initiativ og fører opgaver helt til dørs
- Er en teamspiller og har lyst til at bidrage, hvor der er behov for det
Vi tilbyder dig
Et udfordrende job med gastronomi, mennesker og læring i centrum på en skole med fokus på forandring og udvikling. Vi byder på et uformelt miljø med engagerede kolleger og en frokostordning, der er værd at prale af.
Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost.
Du ansættes og aflønnes i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. (HK/Stat).
Vi gør opmærksom på, at vi har røgfri arbejdstid og at der i forbindelse med ansættelsen indhentes børneattest.
Interesseret?
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Kolding på telefonnummer 2119 5667 eller mail kko@hrs.dk.
Ansøgning og deadline
Send os din ansøgning og CV senest den 26. september 2023. Vi modtager kun ansøgninger via link på vores hjemmeside.
Vi holder samtaler løbende og opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, etnisk baggrund eller religion.
Om Hotel- og Restaurantskolen
Vi vil berige og glæde verden med bæredygtig gastronomi og værtskab. For at nå målet har vi brug for forandringer – i verden og på skolen. Vores 150 medarbejdere står midt i en udviklingsproces og arbejdet med at skabe håndværkere, der modigt, arbejdsomt og kreativt mestrer bæredygtig gastronomi, madhåndværk og hospitality. På vores skole har det lige siden 1922 handlet om mad og værtskab. Vi er branchens skole med erhvervsfaglige uddannelser, 10. klasse, EUX og kursusvirksomhed og uddanner dagligt 850 elever og kursister. Læs mere om os i vores strategi her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hotel- og Restaurantskolen, Vigerslev Allé, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=hrs&JobNoticeId=337
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908449