BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
Til vores kunde, Intrum i Valby, rekrutterer vi nu dygtige inkassorådgivere, der brænder for at arbejde i et serviceorienteret og professionelt miljø. Som inkassorådgiver bliver din primære opgave at yde en professionel telefonisk rådgivning på ind- og udgående opkald.
Formålet er altid at opnå det bedste resultat og den bedste løsning sammen med kunderne. Resultatet skal være, at kunden får en betalingsordning, som er realistisk og kan overholdes. Dialogen går derfor på, hvordan kundens situation er, og hvad der er muligt for dem.
Det er vigtigt, at du er god til at kommunikere med alle typer af mennesker, og at du trives med det. Du vil blive en del af Intrum, hvis værdier er EMPATHY, ETHICS, DEDICATION og SOLUTIONS, og det skal din kundeservice til enhver tid være gennemsyret af.
Ved opstart vil der være en grundig oplæring, og du vil blive tilknyttet en erfaren kollega, som vil sørge for, at du bliver klædt godt på til dit nye job.
Din profil
Vi ser gerne, at du har erfaring med kundeservice over telefonen, og du skal betragte dig selv som værende robust og nysgerrig i forhold til at tage styring på samtalen med kunden.
Vi forventer derudover, at du:
- Behersker dansk og engelsk
- Har erfaring med brug af MS-Office samt brug af IT-systemer
- Har kendskab til og forståelse for privatøkonomi
For at komme i betragtning til stillingen, skal du kunne fremvise straffeattest, bekræfte at du ikke er registreret i RKI samt at du ikke har misligholdt gæld.
Om Intrum
Intrum er beliggende i skønne lokaler i Valby, hvor der er under 10 minutters gang fra både Valby Station og Ny Ellebjerg Station. Hos Intrum er dine kommende kollegaer uddannede fagfolk, som har stor ekspertise i at hjælpe kunder, der er havnet i en økonomisk vanskelig situation, og i at finde en løsning, der kan hjælpe kunden til at blive gældfri. Intrum er en stor og international virksomhed, som har en ambition om at forblive markedsledende. Vil du være med på holdet?
Praktisk
Der er tale om en fastansættelse med løbende opstart. Første forventede opstart bliver i november eller december 2023, alt afhængig af din nuværende situation.
Lønpakken består af en månedsløn efter kvalifikationer samt pension, sundhedsforsikring, personaleforening, fri kaffe og frugt samt frokostordning.
Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden er mandag-torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30.
Processen
Vi screener og indkalder løbende kandidater til en assessment-dag hos Intrum i Valby – så tøv ikke med at sende din ansøgning. Notér i din ansøgning hvilken opstart du er tilgængelig for.
Første assessment vil blive afholdt torsdag den 26. oktober 2023 i tidsrummet 09:30-13.00, men vi åbner løbende op for flere dage.
Du skal kunne deltage på én af assessment-dagene for at komme med i proces.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5927659