Er vedligehold + udvikling + hjemmeside + ansøgningsskema + x = dit nye job?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Så bliv vores nye kollega i team Ansøgningsproces! Måske har du erfaring med at opbygge og redigere hjemmesider via et CMS eller mod på lære det? Måske har du erfaring med noget helt andet? Uanset hvad din baggrund er, så er vi klar til at tage imod dig.

Velkommen til kontoret Forretningsudvikling
Din nye hverdag kommer til at foregå i Valby, hvor du bliver en del af kontoret Forretningsudvikling i Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI). Du får 25 nye kollegaer, der alle har til opgave at understøtte udviklingen af SIRIs drift og innovative forandringsprocesser.

Kontoret er en del af SIRI, som er en styrelse under Udlændinge- og Integrationsministeriet. Vi behandler ansøgninger om opholds- og arbejdstilladelse til udlændinge fra hele verden, som vil arbejde eller studere i Danmark. Vi sikrer EU-borgere nem og hurtig adgang til Danmark. Vi vejleder kommunerne om integration og forebyggelse, og vi udarbejder prøver i dansk og viden om Danmark.

Klik her, hvis du vil læse mere om Forretningsudvikling og SIRI.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Hvis du vælger os, bliver du en del af team Ansøgningsproces, hvor du skal arbejde tæt sammen med fire af dine nye kollegaer.

Teamets overordnede opgave er at understøtte brugernes ansøgningsproces, når de skal ansøge om en opholds- og arbejdstilladelse for at arbejde eller studere i Danmark. De store opgaver i teamet omfatter vedligeholdelse og udvikling af hjemmesiden www.nyidanmark.dk, samt online og fysiske ansøgningsskemaer som brugerne anvender, når de ansøger om opholds- og arbejdstilladelse.

Det betyder, at dine primære opgaver blandt andet bliver at:

  • udarbejde nye/redigere tekster til www.nyidanmark.dk i samarbejde med vores fagkontorer
  • bygge og redigere sider på www.nyidanmark.dk via vores CMS (Sitecore)
  • levere teknisk support både til vores interne og eksterne brugere af www.nyidanmark.dk og vores online ansøgningsskemaer
  • vedligeholde, udvikle, teste, og kvalitetssikre vores online og fysiske ansøgningsskemaer, herunder udarbejde relevant dokumentation
Du kan forvente, at vi har et kontinuerligt fokus på din trivsel samt din personlige og faglige udvikling med en tilstedeværende og tilgængelig ledelse. Vi har et løbende fokus på, at der er balance mellem antallet af opgaver og den tid, som du har til rådighed. Derudover giver vi mulighed for, at du kan udvikle dine kompetencer både gennem kurser, nye opgaver og roller.

Vi tror derudover på den fleksible arbejdsdag, og derfor har vi blandt andet mulighed for hjemmearbejde og betalt frokostpause.

Om dig

Du har en relevant akademisk eller en anden uddannelsesmæssig baggrund, fx inden for kommunikation eller It. Vi forestiller os, at du enten er nyuddannet eller har noget erfaring. Du kan have opnået erfaring gennem din uddannelse eller have opnået en teknisk forståelse fra en anden ansættelse, fx hvis du har arbejdet i et CMS.

En stor del af vores arbejde foregår på engelsk, hvorfor vi forventer, at du kan skrive et flydende og korrekt (britisk) engelsk.

Det er derudover en fordel, hvis du har erfaring med:

  • at arbejde med faglige tekster på dansk og engelsk og gøre dem brugervenlige
  • at du har en stærk skriftlighed og er meget detaljeorienteret og nyder tekstnært arbejde. Herunder at sammenligne tekster, og at du har god grammatisk forståelse.
Vi forventer ikke, at du kan det hele fra første dag. Derfor har vi planlagt et grundigt introduktionsprogram, hvor du bliver lært op i de opgaver, som du skal løse.

Derudover ser vi gerne, at du som person:

  • er begejstret for digitalisering og vil bidrage til områdets digitale udvikling
  • er selvstændig og proaktiv i din opgavevaretagelse
  • er udadvendt og fleksibel, da dit job i udpræget grad kræver et tæt samarbejde med et bredt udsnit af dine kolleger
Løn- og ansættelsesvilkår

Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund ansættes du enten efter overenskomst for akademikere i staten eller OAO-S-Fællesoverenskomsten og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Udlændinge- og Integrationsministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Carl Jacobsens Vej 39, 2500 Valby.

Stillingen er en fast stilling på fuldtid med gennemsnitligt 37 timer om ugen

Politiets Efterretningstjeneste vil gennemføre et sikkerhedstjek af din person, så vi i Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Du skal løbende kunne bestå et sikkerhedstjek under hele din ansættelse. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata her

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål i øvrigt, er du velkommen til at kontakte souschef for Forretningsudvikling Peter Thomsen på telefonnummer 72 14 28 59 eller e-mail peth@siri.dk.

Er du vores nye kollega?

Så ser vi frem til at modtage din ansøgning, eksamensbevis mv. senest tirsdag den 14. november 2023.

Vi forventer at holde samtaler i uge 47.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Lige Adgang.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Valby SIRI, Carl Jacobsens Vej , 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934231

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet