BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliver du motiveret af at gøre en forskel for mange tusinde mennesker hver dag?
DOT - Din Offentlige Transport søger en webredaktør med hjertet på det rigtige sted, is i maven og en unik blanding af kreativitet og omhyggelig opmærksomhed på detaljen. Hos os bliver din hverdag en skøn blanding af varierede arbejdsopgaver, søde kolleger og uforudsete udfordringer.
Vi lancerede i efteråret 2023 en ny hjemmeside, som du skal være med til at løfte det sidste stykke. Vi har allerede et mindre katalog med ideer til, hvordan performance forbedres, men da du bliver driveren på processen, er du også med til at bestemme – og du har sikkert også dine helt egne ideer og erfaringer på området. Samtidig med, at du leder udviklingen af hjemmesiden, står du også for den daglige drift, hvor du hurtigt får et stort netværk af samarbejdspartnere og bred indsigt i de tre største trafikselskaber i den kollektive transport.
Vi søger en selvstændig og ansvarsbevidst webredaktør med en bred teknisk erfaring. Vi arbejder tæt sammen med de tre trafikselskaber bag DOT: DSB, Metroselskabet og Movia, og det gælder også på web. Du skal derfor være god til opbygge relationer og bidrage til et godt samarbejde med trafikselskaberne, leverandører og internt i DOT sekretariatet.
Du får også nøglerollen som ansvarlig for at drive vores GDRP-indsatser og en række it-opgaver i sekretariatet.
Dine opgaver
Som webredaktør (ca. 70 % af arbejdstiden):
- Prioritere, igangsætte og teste udviklingsopgaver hos eksterne partnere og sparre med teknisk projektleder
- Lede et webredaktørnetværk; afholdelse af møder, afklaring af behov og prioritering med interessenter i organisationen
- Opsætte og redigere landingpages, komponenter og content i Umbraco CMS
- SEO-optimering (content, metadata, teknisk optimering)
- Administration og optimering af cookieløsning, søgefunktioner mm
- Ansvar for eget budget
- Rapportering og statistik
Andre opgaver (ca. 30 % af arbejdstiden):
- Bestilling og administration af hardware, systemer og licenser
- First-level IT-support for dine kolleger i DOT sekretariatet
- Styring og igangsætning af en række GDRP-opgaver; herunder opfølgning på databehandleraftaler, indsigtsanmodninger og intern håndtering af persondata
- Sammen med sekretariatschefen dokumentere og opdatere politikker og procedurer
Dine faglige og personlige kompetencer
Du har relevant erfaring med udvikling og drift af hjemmeside, og du trives godt i spændingsfeltet mellem kommunikation og teknik. Måske har du allerede haft ansvaret for en hjemmeside, og du har gerne erfaring med Umbraco. Vi forventer, at du har god forståelse for digital performance og er helt selvkørende i forhold til den daglige drift af hjemmeside. Har du allerede erfaring med projektledelse, er det et ekstra plus.
Hvis du endnu ikke har kendskab til GDPR, bliver du klædt på med uddannelse mm.- men du skal have lyst til at tage ansvar for DOTs GDPR-processer.
Vi forventer, at du er god til at involvere andre, samarbejde og i det hele taget bidrager til et godt kollegialt klima.
Derudover lægger vi vægt på, at du
- arbejder struktureret og selvstændigt planlægger din opgaveløsning
- er grundig og detaljeorienteret
- er skriftligt stærk på dansk og engelsk gerne forankret i en kommunikationsuddannelse
- gerne har erfaring med håndtering af GDPR-processer
- har flair for it bredt og erfaring med at yde support til kolleger
- er ambitiøs på egne og fællesskabets vegne og gerne vil se synlige resultater
Vi tilbyder
Vi tilbyder en stilling, hvor du har mulighed for at sætte dit fingeraftryk på en hjemmeside, som gør en reel forskel for de mange kunder, der rejser med bus, tog og metro. Du får en varieret hverdag, hvor din evne til at bygge gode netværk er afgørende.
Du bliver en del af et lille, men effektivt sekretariat på 10 medarbejdere. Vi har en uhøjtidelig tone og meget stor indflydelse på planlægningen af egne opgaver. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden, så vi kommer i mål med vores mange opgaver. Du refererer til sekretariatschefen.
Om DOT
DOT er et interessentskab mellem Movia, DSB og Metroselskabet, som skal gøre det enkelt at være kunde i den offentlige transport på Sjælland og øerne.
DOT er ansvarlig for at sikre, at der udvikles gode kundevendte løsninger inden for blandt andet salg, kundeservice, kommunikation, trafikinformation og markedsføring. Arbejdet finder sted i samarbejde med DSB, Movia, Metroselskabet samt andre centrale aktører i den offentlige transport.
DOT er organiseret med en bestyrelse, et sekretariat og en række decentralt forankrede arbejdsgrupper, som planlægger og implementerer tiltag, der bidrager til at gøre den offentlige transport mere enkel og attraktiv.
Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør i gennemsnit 37 timer ugentligt med fleksibel arbejdstilrettelæggelse med mulighed for hjemmearbejde. Du bliver ansat på individuel kontrakt med løn efter kvalifikationer samt mulighed for sundhedsforsikring.
Dit fysiske arbejdssted er hos Movia på Toftegårds Plads i Valby. Det er også Movia, som er vores administrative rygrad, og som fx. hjælper med udsendelsen af dette jobopslag på vegne af DOT. Vi har en god kantine, torsdagskage og af og til også torsdagsbar.
Er du nysgerrig på stillingen men har behov for at vide lidt mere, kan du kontakte sekretariatschef Lotte Braagaard på telefon 28343236 eller mail lb@dinoffentligetransport.dk
Ansøgning
Send din ansøgning elektronisk via nedenstående link. Ansøgningen vedlægges CV og eksamensbevis.
Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest søndag 12. maj 2024. Vi holder første samtale i uge 20 og anden samtale i uge 21.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034525