BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Brænder du for at arbejde med løn og har du blik for detaljer? Er du serviceminded og god til at bevare overblikket? Og har du samtidigt lyst til at blive en del af en udviklende arbejdsplads, hvor du vil få en central position i et fagligt stærkt lønteam? Så er du lige præcis den person, som vi søger til denne spændende stilling som Lønspecialist hos DUOS.
Som Lønspecialist hos DUOS bliver du en del af en dynamisk og voksende virksomhed, som arbejder for et godt formål. Du bliver her en del af en engageret arbejdsplads, hvor du vil få en rigtig god onboarding proces og blive sat godt ind i både systemer, processer og arbejdsgange. Derudover vil du have rigtigt gode sparringsmuligheder i lønteamet, hvor man altid er klar til at give en hjælpende hånd og støtte hinanden i dagligdagen. I denne stilling er det væsentligt at du har et solidt kendskab til lønadministrationen fra A-Z og kan se dig selv som en del af et mindre og engageret lønteam.
Stillingen er på 37 timer.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver
- Lønkørsel fra A-Z både til funktionærer og timelønnede
- Lønafstemning
- E-indkomst beretning
- Overholdelse af overenskomster
- Refusionsansøgninger
- Henvendelser fra kollegaer/kunder
- Løbende ad hoc-opgaver
DUOS er grundlagt i 1998 og er en af Danmarks største leverandører inden for velfærdsområdet, og leverer blandt andet ydelser indenfor personlig assistance, bo- og opholdssteder samt ældre pleje. DUOS beskæftiger mere end 4300 ansatte, hvor du som Lønspecialist vil få din daglige arbejdsgang på hovedkontoret i Valby i nye og moderne lokaler, som skaber en behagelig og dynamisk atmosfære. Som medarbejder bliver du en del af et sundt og udviklende arbejdsmiljø, hvor kulturen er kendetegnet ved at være service- og holdorienteret. Det sociale- og faglige fællesskab prioriteres fra virksomhedens side, hvor der tilbydes sociale aktiviteter og initiativer i løbet af året.
Du tilbydes
- 37 timer pr. uge
- Fleksible arbejdstider
- Mulighed for hjemmearbejde efter aftale
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Frokostordning
- God pensionsordning
- Sociale arrangementer
- Sundhedsforsikring
- Parkeringsmuligheder
- Løn efter kvalifikationer
Som medarbejder er du detaljeorienteret, serviceminded og formår at levere høj kvalitet i dit arbejde. Derudover har du en solid erfaring med løn, gode kommunikationsevner og trives med at have mange bolde i luften. Slutteligt har du en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver samt har lyst til at engagere dig i din kommende arbejdsplads.
IT-kompetencer
Flair for IT.
Erfaring & uddannelse
Relevant regnskabsuddannelse. Erfaring fra lignende stilling.
Sprog
Dansk og lettere engelsk.
Kontaktpersoner
Søren Christiansen & Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ea65d970)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Paradisæblevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964834