Bliv teamleder for engageret property manager team i moderne ejendomsadministration

Profilbillede
dato

Kan du lede et Property Manager team med din motiverende og engagerende ledelsesstil? Og har du opnået gode resultater med din udviklingsorienterede tilgang? Så er det måske dig vi søger.

I Institutional Investors administrerer vi ejendomme for primært pensionsselskaber og fonde. Afdelingen består af +100 dedikerede Property Managers på alle erfaringsniveauer med specialer indenfor bolig, erhverv, center management og internationale kunder.

Som Team Manager vil du få en dynamisk og spændende hverdag, med mange forskellige opgaver, som eksempler kan nævnes: 

  • Være leder for medarbejdere, herunder sikre løbende udvikling og motivation af dit team, bl.a. afholdelse af performance- og udviklingssamtaler, en-til-en samtaler, og almindelig daglig dialog
  • Faglig sparring med kollegaer både i teamet samt på tværs i organisationen
  • Kommunikation med vores investorer
  • Optimere interne processer i DEAS, som involverer teamets arbejdsopgaver
  • Indgå i den opgaveproduktion fx ved spidsbelastning eller ved komplekse sager
  • Sikre at teambudgettet overholdes samt løbende rapportering herpå
  • Opbygge relationer med eksisterende og kommende investeringskunder

Du bliver en del af et stærkt kollegialt, hjælpsomt og arbejdsomt team med en uformel omgangstone og godt humør. 

Der vil i jobbet forekomme rejsedage mellem København og Århus, da nogle af dine dygtige medarbejdere er bosiddende i Jylland. 

Om dig

Vi er spændte på at høre fra dig, som er motiveret og synes at innovation og ledelse giver dig masser af energi. Du bliver en succes i jobbet, hvis du:

  • Har et par års erfaring som tidligere Team Manager eller lign. 
  • Finder forandringsledelse og procesoptimeringer spændende
  • Har erfaring med administration af ejendomme
  • Har et godt overblik og evne til at prioritere opgaver
  • Trives med et bredt samarbejde og bidrager med en fællesskabsfølelse, så vi kommer sammen i mål
  • Kan kommunikere ubesværet og respektfuldt med både medarbejdere og samarbejdspartnere 

Hvem er vi?

I alt er vi 22 dedikerede kollegaer i teamet. Vi har skabt en kultur, hvor vi støtter og hjælper hinanden, og hvor fællesskab og work-life balance er i fokus. Vi tror på, at det er vigtigt at have det godt både på og uden for arbejdspladsen, og vi stræber efter at skabe en harmonisk atmosfære, hvor du og vi kan trives og udvikles.

Vi er netop flyttet til vores nye og moderne kontor i Valby.

Sådan søger du jobbet
Send din ansøgning og dit CV snarest og senest 31. oktober 2024 via nedenstående link. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at sende din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director Pia Juul Kampf på pjka@deas.dk eller på 27 90 17 77

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DEAS, Bellidavej, 20, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131422

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet