Bliv kundeservicemedarbejder hos Movia og gør en forskel for rejsende

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for kundeservice og kan du lide at tale i telefon med mange forskellige mennesker? Trives du med et arbejde, hvor der altid er kunder, der skal have en god oplevelse - så er du måske vores nye kollega!

Opgaver i Team Kundecenter - Call Centeret
Som kundeservicemedarbejder i Movias Call Center er opgaverne at tage imod telefoniske bestillinger af Flex-Handicap-kørsel til borgere, som abonnerer på denne ordning, samt tage imod bestillinger af Flextur-kørsel til borgere i kommuner, som tilbyder Flextur.

Flex-Handicap-kørsel er et tilbud til bevægelseshæmmede, samt blinde og stærkt svagsynede, der ikke kan benytte almindelig offentlig transport og Flextur er et supplement til den almindelige offentlige transport.

Herudover er opgaverne at betjene Movias bus- og lokalbane kunder i deres spørgsmål til rejseregler, rejsehjemmel, turplanlægning og klager, samt hjælpe med elektronisk billetkøb via SMS og app.

Et af vores mål er at give borgerne en god og professionel service, når de ringer til os. Derfor er det vigtigt, at du trives med at tale i telefon hele dagen og samtidig bevarer smilet i stemmen.

Vi forestiller os at du:

  • Er meget serviceminded og har en god telefonstemme
  • Er empatisk og har en god portion tålmodighed og robusthed
  • Er IT-kyndig og vant til at arbejde i flere forskellige systemer
  • Er habil bruger af smartphone og har et godt kendskab til apps
  • Det er et krav, at du taler og skriver dansk på et højt niveau
  • Er god til at holde overblik over en stor mængde informationer

Din baggrund er ikke afgørende, men det er et plus, hvis du har erfaring fra tidligere jobs, hvor kundeservice via telefonen har været din primære opgave.

Vi har en åbningstid fra kl. 7.00 – 18.00 man-fre og kl. 8.00 – 18.00 lør/søn og helligdage.

Det forventes at du har mulighed for at lægge vagter i hele Call Centerets åbningstid, hvorfor du både skal kunne arbejde på hverdage og i weekender (hver anden weekend).

Arbejdstiderne ligger i en rullende turnus med skiftende arbejdsdage og mødetider. Der er mulighed for på eget initiativ at bytte vagter med kolleger.

Der er 2 typer stillinger at søge – fuldtid (37 timer) eller deltid (20 timer);
FULDTID: 37 timer om ugen, fordelt med 7,24 timer på 5 dage, hen over ugens 7 dage
DELTID: 20 timer om ugen, fordelt med 4 timer på 5 dage, hen over ugens 7 dage

Du bedes TYDELIGT angive i din ansøgning, om det er en DEL- eller FULDTIDS- stilling du søger.

Du får en spændende hverdag med højt tempo og god sparring fra dine 30 nærmeste kolleger. Call Centeret hører under Team Kundecenter, og er en del af Movias forretningsenhed Kunder og Kommunikation, der bl.a. har ansvar for kommunikation, branding og IT.

Medarbejdertrivsel er et vigtigt parameter for at lykkes, og for at Movia kan levere gode resultater til gavn for samfundet, vores ejere i kommuner og regioner på Sjælland samt for vores passagerer. Derfor gør vi en stor indsats for at tilknytte og udvikle vores medarbejdere.

Alle os i Movia
Vi er cirka 450 medarbejdere og vores fælles mål er at samarbejde om at udvikle den kollektive transport, og vi brænder for at gøre den endnu bedre.

Vi er en offentlig virksomhed med en stor ambition om at være en attraktiv arbejdsplads for både medarbejdere og ledere. Derfor har vi også en række sociale tilbud, en medarbejderfond, træning, fitnessrum, efteruddannelse, seniorordning, interne netværk, tæl skridt, vi cykler til arbejde, og vi har en kantine med det økologiske sølvmærke fra Fødevarestyrelsen - for bare at nævne nogle.

Vi bor i moderne lokaler centralt placeret ca. midt mellem Valby Station og København Syd og (selvfølgelig!) med flere buslinjer direkte til vores dør ved Toftegårds Plads.

Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst for administration og IT mv. indgået mellem KL og HK/Kommunal.

Ansøgningsfrist: Søndag den 20. oktober 2024

Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning i dag.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Teamleder Michael Woldiderich på mobil 51 50 49 21 eller via mail: MWO@moviatrafik.dk

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Læs mere på moviatrafik.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127362

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet