Bliv kommunikationskonsulent hos Børneringen og styrk kommunikationen for bedre børneliv

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at tage del i en spændende rejse hos Børneringen? Vi søger en kommunikationskonsulent, der vil være med til at forme meningsfuld og værdiskabende kommunikation til vores medlemmer samt styrke Børneringens brand. Hvis du er en skarp kommunikatør med et kreativt mindset, der brænder for at fortælle de gode historier gennem en effektiv content marketing strategi og er du som en fisk i vandet når det handler om SoMe, så vil vi meget gerne høre fra dig.

Børneringen er en nonprofit paraply organisation for knap 100 selvejende og private dagtilbud, med tilsammen 2.000 ansatte og knap 10.000 børn og unge. Vi er et dynamisk team på 19 medarbejdere, der er optaget af kvalitet og udvikling til gavn for børn. Vi vil gerne stille skarpt på vores brand – og især kampen for et godt børneliv. Derfor søger vi en kommunikations- og marketingskonsulent, der skal spille en central rolle i udviklingen og implementeringen af Børneringens content marketing strategi.

Din Rolle
Som den kreative idémager vil du arbejde tæt sammen med ledelsen for at udvikle relevant indhold, der afspejler Børneringens værdier og visioner. Du vil være ansvarlig for både digital og analog kommunikation, hvilket inkluderer:

  • Udvikling af content marketing strategi: Skab indhold, der engagerer og inspirerer.
  • Sociale medier: Drive og udvikle vores tilstedeværelse på platforme som Facebook, Instagram og LinkedIn.
  • Webindhold: Vedligeholdelse og opdatering af indhold på vores hjemmeside www.borneringen.dk
  • Brand: Sikre professionel kommunikation, der styrker Børneringens brand.
  • Kursusprogrammer: Bidrage til udformningen af kursusmateriale, powerpoint præsentationer, events og nyhedsbreve.

Vi Søger
Vi leder efter en person, der:

  • Har erfaring inden for kommunikation eller marketing.
  • Kan formulere sig klart og fængende.
  • Besidder stærke IT-kompetencer og flair for layout.
  • Er grundig, detaljeorienteret og bidrager til den gode arbejdsplads
  • Er fleksibel og mødestabil.

Vi Tilbyder
Du vil blive en del af et dynamisk team med fokus på godt kollegaskab og vil referere direkte til direktøren. Hos os får du mulighed for at præge dit eget ansvarsområde med stor frihed til at tænke kreativt og arbejde med opgaver på tværs af hele organisationen. Vi tilbyder:

  • Et struktureret onboardingprogram.
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.
  • Sociale arrangementer, daglig frugtordning og røgfri arbejdsplads.
  • Er du klar til at gøre en forskel? Vi glæder os til at høre fra dig!

Arbejdstid
Stillingen er en deltidsansættelse på forventeligt 15 timer, hvor din arbejdstid vil være fordelt på to-tre dage – typisk i tidsrummet kl. 9.00-15.00, men der kan forekomme mødeaktivitet uden for normal arbejdstid, som kræver din deltagelse.

Tiltrædelse snarest muligt
Løn og pension efter kvalifikationer, 3 måneders prøvetid, 5 ugers ferie samt 6. ferieuge.

OBS tidsbegrænset stilling
Stillingen er tidsbegrænset til 3 år, men med mulighed for forlængelse.

Ansøgningsfrist den 22. november 2024
Samtaler afholdes den 26.-27. november.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (15-15 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Børneringen, Høffdingsvej, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138772

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet