Barselsvikarer til to fuldtidsstillinger

Profilbillede
dato

Salix skole søger to fuldtids barselsvikarer  

Vi er en velfungerende skole med fokus på læring og trivsel hos både børn og voksne. Det sikrer vi gennem faglig og pædagogisk sparring. Skolen er delt i afdelinger, hvor lærerne er tilknyttet afdelingsteams og fagfællesskaber på tværs af afdelingen. Samarbejdet er karakteriseret ved at være tæt, professionelt og nærværende, og vi vægter derfor at vores medarbejdere;

  • har gode samarbejdsevner og stærke relationskompetencer
  • er fagligt kompetente og nysgerrige på egen praksis
  • er pædagogisk engagerede og udviklingsorienterede
  • er selvstændige og kan træffe kvalificerede beslutninger på egen hånd
  • bidrager positivt og anerkendende til arbejdsglæden i teamet og på skolen

 
Vi forventer at:

  • Du ønsker at arbejde på en skole, hvor engagement, faglighed, tillid og et godt samarbejde vægtes højt
  • Du er læreruddannet med matematik (indskoling og mellemtrin) eller dansk (udskoling) som linjefag
  • Har desuden kompetencer i enten billedkunst og madkundskab, engelsk
  • Du har stærke relationskompetencer og en anerkendende tilgang til alle børn
  • Du er en kompetent klasseleder som skaber inspirerende og differentierede læringsmiljøer


Vi har ambitioner for alle både fagligt, personligt og socialt. Vi vil have glade, motiverede børn og unge. Vi vil have trygge forældre, der bliver set, hørt og forstået, og som føler sig inddraget i børnenes læring og udvikling. Det er vigtigt for os have dygtige, modige medarbejdere, som inspirerer eleverne og hinanden med faglighed, humor og indlevelse.


Salix skole er en lille, attraktiv friskole i Valby med 175 elever og 18 medarbejdere.

Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Salix Skole, Høffdingsvej, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036409

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet