BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Har du lyst til at sætte dit præg på en vækstende virksomhed, hvor du som Financial Controller er med til at styrke de økonomiske beslutninger og processer? Trives du med at arbejde analytisk og struktureret og kan du tage ansvar i en virksomhed i konstant udvikling? Hvis du samtidig besidder skarpe IT-kompetencer og motiveres af optimeringsprocesser, så er denne stilling som Financial Controller hos Secure Spectrum noget for dig.
Hos Secure Spectrum bliver du en del af en regnskabsafdeling af tre medarbejdere, og du vil referere til virksomhedens CFO samt samarbejde med det øvrige backoffice-team. Du vil som Financial Controller få et tæt samarbejde med dine kolleger og samarbejdspartnere, og du vil have ansvaret for virksomhedens økonomistyring, både når det gælder den daglige drift og i forhold til budgettering og rapportering til ledelse og offentlige myndigheder.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver:
- Analysere og sikre finansiel compliance på tværs af alle koncernens selskaber
- Kontrol af månedsluk, årsrapportering og rapportering
- Kontrol af periodiseringer, hensættelser og afstemninger
- At sikre retvisende, korrekt og rettidigt regnskabsdata
- Likviditetsstyring
- Optimering af processer og kontroller og implementering af systemer
- Analyse af regnskabsdata til understøttelse af ledelsens beslutninger
- Løbende ad hoc-opgaver
Om virksomheden
Secure Spectrum Fondsmæglerselskab er én af Danmarks førende formueforvaltere og rådgiver formuende personer og institutionelle investorer inden for både likvide og illikvide investeringer i højeste kvalitet. Virksomheden beskæftiger ca. 50 medarbejdere og er beliggende i Kongens Lyngby, hvor du vil få din daglige arbejdsgang med arbejdsopgaver på tværs af koncernen. Secure Spectrum har tillid, faglighed og kunderelationer som kernen i deres forretning, og deres vision er at være kundernes Trusted Advisor, hvilket opnås gennem efterlevelse af kerneværdierne: dygtighed, interessesammenfald, ordentlighed og personlige relationer.
Du tilbydes
- 37 timer pr. uge
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Fleksible arbejdstider
- Mulighed for hjemmearbejdsdag efter aftale
- God pensionsordning
- Sundhedsforsikring + tandforsikring
- Parkeringsmuligheder
- Frokostordning
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer
Du er proaktiv og serviceminded, og du nysgerrig på løbende at udvikle dig. Du trives med at arbejde detaljeorienteret og analytisk, og du har et fokuseret arbejdsdrive, hvor du finder det naturligt at tage selvstændigt ansvar for forskelligartede opgaver, som du er i stand til at navigere i og prioritere. Derudover er det væsentligt, at du er en solid IT-bruger og har interesse for procesoptimering generelt. Slutteligt er det centralt, at du kan tage initiativ og formå at arbejde målrettet og struktureret i et højt tempo.
IT-kompetencer
Flair for IT, solid bruger af Excel og gerne erfaring med e-conomic.
Gerne erfaring med implementering og automatisering af processer.
Uddannelse og erfaring
Gerne Cand. Merc. Aud., HD-R, eller lignende uddannelse. Solid erfaring fra lignende stilling vægtes højere end uddannelse.
Sprog
Dansk.
Kontaktpersoner
Torben Jørgensen & Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4997f18a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=4997f18a&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862448