Administrativ medarbejder til AMU og projekter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring inden for administration, forståelse for systemer og et højt serviceniveau? Måske ligefrem erfaringer med arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU), erhvervsskoleområdet og projektadministration. Og har du lyst til at være med til at strukturere og administrere kurser og projekter på landets største brancheskolen inden for mad og værtskab? Så kan det være du er vores nye administrative medarbejder på Hotel- og Restaurantskolen.

 

Vi ønsker at løfte gastronomien til nye højder. Både når vi underviser fremtidens kokke, tjenere og receptionister – og når vi gennemfører efteruddannelse for alle dem, der ønsker at dygtiggøre sig inden for gastronomi, værtskab og service. Ligesom vi driver nogle visionære udviklingsprojekter, der sætter barren højt for udviklingen af vores fag og uddannelser.

 

Alt det kan du nu komme til at sidde i midten af som administrativ medarbejder og dynamo for vores kursus, AMU og projekt-aktiviteter.

 

Teamet

Du bliver en del af skolens kursus- og projektteam, som er et stærkt fagligt fællesskab med medarbejdere, der både varetager skolen projekter med samarbejde på tværs afdelingerne, men også udvikler og udbyder kurser og efteruddannelser til branchen. Herfra vil du få et bredt netværk og samarbejde til de teams, der holder styr på det administrative i alle skolens uddannelser. Særligt får du tæt samspil med medarbejderne i kursusafdelingen, der varetager skolens AMU-kurser til virksomheder og offentlige institutioner, men også skræddersyede kurser til private virksomheder og i projektøjemed. Dertil kommer du til at administrere en række spændende udviklingsprojekter, der sigter på at give vores uddannelser og vores pædagogik endnu større flyvehøjde.

 

Dig og dine arbejdsopgaver

Du kommer alt i alt til at sidde på en sjov og udfordrende plads med både helt faste og skiftende opgaver og med meget samarbejde på tværs.

 

Som administrativ medarbejder for kurser, AMU og projekter arbejder du hjemmevant i en række administrative systemer og programmer. Du har direkte kundekontakt, da du vil møde kursister, der har brug for vejledning, men også at besvare skolen hovedtelefon på udvalgte dage. Du vil have et bredt samarbejder med kollegaer på tværs af den administrative afdeling, men du er også klar på at gribe mere lavpraktiske opgaver. Det kræver, at du har et godt overblik, arbejder struktureret og selvstændigt får kørt dine opgaver i mål.

 

Du motiveres af at skabe muligheder, få ting til at lykkes og har et solidt service-gen. Du har det godt med en mangfoldig opgaveportefølje, hvor du ofte selv er med til at forme opgaveløsningen.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At løse administrative opgaver i forbindelse med AMU-kurser, herunder oprettelse af kurser og diverse efteruddannelser, varetager bestillinger ifm. kurser og udlejning, sende fakturaer og beviser
  • At være med til at strukturere kursusplaner og skemalægge undervisere
  • At holde dig opdateret på AMU-systemets regler og lovgivning
  • At rådgive virksomheder om vores kursusaktiviteter og være serviceorienteret over for vores kursister/virksomheder og eksterne samarbejdspartnere
  • At du varetager skolen hovedtelefon på udvalgte dage
  • At deltage i at vedligeholde vores hjemmeside om vores kurser i samarbejde med kommunikationsafdelingen
  • At være administrativ dynamo for vores udviklingsprojekter – fra deltagelse i projektplanlægningen over support til aktivitetsafviklingen til regnskab, fakturering og afrapportering. Alt sammen i tæt samarbejde med dedikerede projektledere og deltagere.

 

Om dig

Du er en på alle måde dygtig og vedholdende administrativ tusindkunstner. Det kan du være blevet på mange måder, men vi forestiller os at du:

  • Er uddannet inden for administration og kontor – eller tilsvarende
  • Har arbejdserfaring fra administration – gerne fra skole/uddannelsesinstitution og måske fra AMU, Studie+ mv. 
  • At du kan lide at give god service, samarbejde og have kundekontakt
  • At du arbejder struktureret og har et godt overblik, når der er mange gryder i kog
  • At du af og til kan være fleksibel ift. arbejdstider og holder af en omskiftelig hverdag

 

Hvis du også kan lide god mad og sætter pris på gæstfrihed, så får du en skøn arbejdsplads med mange sidegevinster i form af oplevelser og et levende miljø med unge i alle aldre.

 

Vi tilbyder

Et udfordrende job med gastronomi, mennesker og læring i centrum på en skole med fokus på forandring og udvikling. Vi byder på et uformelt miljø med engagerede kolleger og en frokostordning, der er værd at prale af.

 

  • Et godt indarbejdet administrationsteam som base
  • Stor mulighed for at forme og tilrettelægge dine opgaver
  • Masser af faglig sparring fra dine kollegaer, både i Elevadministrationen, Kursus og i resten af huset
  • Et alsidigt arbejdsmiljø med godt kollegaskab
  • Mulighed for fleksible arbejdstider

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost.

 

Du ansættes og aflønnes i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. (HK/Stat).

 

Vi gør opmærksom på, at vi har røgfri arbejdstid og at der i forbindelse med ansættelsen indhentes børneattest.

 

Interesseret

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for kursus- og projektafdelingen Johan Dal, jda@hrs.dk  eller 2496 2216 eller faglig teamleder for kursusafdelingen Marie Haahr på mhj@hrs.dk eller 2670 8200.

 

Send os en motiveret ansøgning og CV senest den 22. oktober. Vi modtager kun ansøgninger via link på vores hjemmeside. Vi forventer at afholde samtaler i uge 43.

 

Om os

Vi vil berige og glæde verden med bæredygtig gastronomi og værtskab. For at nå målet har vi brug for forandringer – i verden og på skolen. Vores 140 medarbejdere står midt i en udviklingsproces og arbejdet med at skabe håndværkere, der modigt, arbejdsomt og kreativt mestrer bæredygtig gastronomi, mad håndværk og hospitality. På vores skole har det lige siden 1922 handlet om mad og værtskab. Vi er branchens skole med erhvervsfaglige uddannelser, 10. klasse, EUX og kursusvirksomhed og uddanner dagligt 850 elever og kursister. Læs mere om os i vores strategi her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hotel- og Restaurantskolen, Vigerslev Allé, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919453

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet